Wataha

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Image and video hosting by TinyPic

#1 2015-02-19 20:35:31

Saagi
Klanowicz
Skąd: Gdańsk/Łódź
Dołączył: 2015-02-19
Liczba postów: 2
Windows 7Chrome 40.0.2214.111

Ceremonial weapons

I) Wymagania:

-70 smithing level <---Co najmniej(reszta na końcu)
-30% respektu u krasnali
-1x obcęgi( tongs- do znalezienia na stole zaraz przy wejściu do artisan workshop)
-1x młotek (Hammer, to samo co wyżej)
-Plan miecza( do wzięcia od Egila znajdującego się koło maszyny)
II) Wprowadzenie:

    Produkcja mieczy w Artisanie jest jedną z szybszych i w miarę tanich sposobów na   
wbijanie  smithingu. Przy użyciu najdroższych surowców i dobrej techniki istnieje nawet   
możliwość osiągnięcia 400k expa w godzinę. Największą wadą tej medoy jest konieczność     
ciągłego ślęczenia nad klawiaturą i myśleniem nad kolejnym posunięciem. No cóż...nie można   
mieć wszystkiego...

III) Jak to działa?

Aby rozpocząć kucie musimy niestety najpierw zaopatrzyć się w surowiec. Od dzielnych Panów
w niebieskich uniformach z ge bierzemy powiedzmy 1k mithril ore i 4k coalu i wrzucamy do
maszyny znajdującej się pośrodku sali- stamtąd wyciągamy ignot IV( w tym wypadku będą to
oczywiście mithrilowe ignoty), teraz korzystając z opcji use wkładamy je do jednego z pieców
znajdujących się przy kowadłach na początku sali. Teraz wystarczy odebrać plan miecza od
Egila i kliknąć na kowadło.

Powinno nam teraz wyskoczyć okienko w którym widzimy:
-W lewym górnym rogu znajduje się stopień schłodzenia metalu( cooldown). Każde nasze
uderzenie obniża ten poziom o 1 stopień( wyjątkiem jest uderzenie typu careful, które
zmniejsza poziom o 2 stopnie i dlatego staramy się cholery nie używać). Gdy licznik zejdzie
do 0 tracimy możliwość dalszej obróbki.
-w lewym dolnym rogu mamy natomiast różne techniki uderzeń:

a) Hard- ma zasięg od 0 do 5    Odbiera 1 stopień chłodzenia!
b) Medium- zasięg od 0-3         Odbiera 1 stopień chłodzenia!
c) Soft- od 0-2                        Odbiera 1 stopień chłodzenia!
d) Careful- 0-1                        Odbiera 2 stopnie chłodzenia!

(Umm i żeby nie było to uderzenie w jeden segment nie ma wpływu na pozostałe- obrabiając
szpice reszta mieczyka zmienia się tylko graficznie co nie ma wpływu na końcowy wynik)

-w Prawym górnym rogu widzimy pierwowzór miecza.Na górze i na dole w szeregu mamy bardzo
pomocne cyferki oznajmiające nam jak głębokie ma być wcięcie w metal(np. 4 oznacza, że
musimy uderzyć 4x Careful).

-W prawym dolnym rogu widzimy aktualny stan miecza przez nas kutego, tam też widzimy cyferki
oznaczające stopień, do którego aktualnie wkuliśmy się w metal.

IV) Proces*/center]

Zaczynamy od obróbki ostrza. Najczęściej ostrze ma być cienko zrobione( 8 poziom wcięcia)
wtedy używamy np. 2x Hard uderzenia, co najczęściej kończy się albo dobiciem do 8, albo
zatrzymaniem się na 6-7. Wtedy mamy dwie możliwości- jeżeli mamy 6 sugeruję zastosować
medium, natomiast przy 7 albo liczymy na Soft( co się sprawdza w jakimś 80% przypadków) albo
tracimy dodatkowy cooldown używając Carefula co może być bardzo ryzykowne, gdyż często on
nie starcza do obróbki całego miecza.
  Później możemy robić już dowolny fragment ostrza( końcówka jest najtrudniejsza, bo musimy
dojść do samej granicy wytrzymałości miecza, której przekroczenie kończy się złamaniem
miecza np. gdy przy 6 stopniu wcięcia uderzymy za 4 następuje smutne BANG! i jesteśmy ładny
grosz w plecy, a tak na wszelki wypadek- szerokość miecza ma 8 poziomów).
W zależności od poziomu do którego miecz musimy doprowadzić używamy różnych typów uderzeń,
mój system wygląda tak:

- Gdy mamy 4 lub więcej uderzamy Hardem.
- Gdy mamy od 2 do 3 używamy medium
- przy 1 używamy softu
- Uderzeń typu careful nie używamy, chyba, że już kończymy miecz a zostaje nam zapasik
cooldown.

Ta technika zapewnia nam mniej więcej 96 a 98% sukcesu, jednak łamiemy co ~ 10 klingę, co
jest dość potężną stratą ~ 50k kosztuje jeden mithril ignot IV, nie wspominając o bólu,
którego będzie musiał doświadczyć odbiorca po rozpakowaniu przesyłki.

*1- Oczywiście przedstawiam metodę którą stosuję osobiście, jest ona połączeniem tego co
wyczytałem na wiki i rad znajomych. Nie zapewniam przez to, że jest ona najlepsza,


V) Dodatkowo:


Składniki i wymagania do tworzenia Ignotów:

-Iron= 75 iron ore
-Steel= 40 iron i 80 coalu + 75 msithing level
-Mithril= 30 mithrilu i 120 coalu + 80 smithing level
-Adamant= 25 adamantite ore i 150 coalu + 85 smithing level
-Rune= 18 runite i 144 coalu + 90 smithing level

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot